Direktlänk till inlägg 13 juni 2016

Myrans valpar 6 veckor

Av Kristina Gustavsson - 13 juni 2016 15:36

  

Bus i gröngräset med mamma Myran  

 

 

 

Tik korthår

 

 

Tik korthår

 

 

 

Tik korthår

 

 

 

Tik korthår

 

 

 

Hane korthår

 

 

 

Hane korthår

 

 

 

Hane korthår

 

 

 

Tik långhår

 

 

 

Tik långhår

 

 

 

Hela gänget! 

 

 

 

 
 
Annorlunda

Annorlunda

16 juni 2016 16:30

Vill börja detta inlägg med att säga att denna information har jag fått från en annan bloggare. Allt stämmer, så då har vi det avklarat. I tidigare inlägg skrev jag om en copycat som stulit mitt inlägg osv. Men i själva verket är detta inte "bara" en copycat utan det är en riktig stalker. Och hur vet jag nu detta? Jo, det ska jag tala om för er. Denna människa har tydligen varit med i tv programmet Stalkers som gick på tv3. Hur sjukt är inte detta? Jag är livrädd. För inte fan vågar man hamna i någon som helst knipa med en människa som uppenbarligen inte är helt stabil. Fått information om att man inte ska göra personen upprörd på något sätt. För då får man ett rent helvete. Och vem vill ha det? Det är inte värt att behöva sätta sitt liv till bara för att få fler läsare till sin blogg. Tycker inte jag i alla fall. Och tycker man det, då är man sjuk i huvudet. Jag har sett alla avsnitt av Stalkers och har inte tänkt på att det kanske är någon man vet vem det är eller om det är någon i ens närhet. Inte förrän jag fick nys om en annan bloggare här på Nouw som talat om vissa saker för mig. Tittade på just det avsnittet igen och hörde mig för med denna bloggare. Och fy fan säger jag bara! Detta är läskigt. Detta ska inte hända en själv. Jag har blivit utsatt för en stalker. Hoppas att detta snart får ett slut. Att Nouw stänger ner hennes blogg om så många som möjligt anmäler hennes konto till dom. Detta måste få ett stopp. Detta ska inte få förekomma. Om ni vill titta på avsnittet, så länker jag det här nedan. Så kan ni se vad en riktig stalker innebär och går för. Det är ingenting att leka med.

http://annorlundamamma.nouw

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina Gustavsson - 31 maj 2016 23:09

  Tik     Hane       Tik långhår       Tik, tik långhår, hane        Tik, tik långhår, hane       Bus:)) ...

Av Kristina Gustavsson - 22 augusti 2014 16:26

Valparnas pappa heter Chipau Cnas och mamma heter Dixie. ...

Av Kristina Gustavsson - 22 augusti 2014 12:52


Ovido - Quiz & Flashcards